Carlamor song (cansion divertida)

Carla, no hi ha que t´entengui
ni a mi tampoc,
la teva rabia i les teves contradiccions
em toquen els collons
T'he estimat i no he sigut pas dolent
t´he donat llibertat, pero no m´has aceptat

Tú volies quelcom més vulgar
potser més terrenal, potser un contrincant
i jo per tú soc massa rar, masa bo
i no t´ho creus, i això et provoca
molta frustració

Carla, no hi ha qui t´entegui
ni a mi tampoc
la teva mandra i les teves contradicciones
em toquen els collons
hi he estat, pero no m´has aceptat
no m´has aceptat, no m´has aceptat

T´he escoltat i no m´he pas queixat
t´he donat llibertat i tú m´has donat
espai i temps, per seguir endavant
per fer músiques de debó
i seguir viatjant, descobrint nous plaers
en altres planetes

Pero la cosa no funciona
no entenies el meu amor meler
i ara no et penso respondre
si em preguntes
ja saps el que et diré: si

Jo era sincer i m´omplien les teves desventures
el teu dolor i els teus dubtes
i ara em sento extrany,
de debó em sento molt extrany
em sento com un marcià

I encendré tots els interruptors
i engegare tots els motors
i per fi vençeré a la força de la gravetat
m´enlairé de nou cap al meu planeta solitari
i perfí tornaré al meu planeta solitari

Comentarios